JAKIE SZCZUCZKI KLIENCI PRÓBUJĄ STOSOWAĆ W KONTAKCIE Z HANDLOWCAMI I JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ? Początek każdego procesu handlowego można rzeczywiście porównać do gry, w której biorą udział dwie strony. Kiedy wybije „gong”, zaczyna się rywalizacja oraz wyścig o największe korzyści. Wygra najlepszy. Klienci chcą osiągnąć jak największe korzyści przy jak najniższej cenie. Handlowcy odwrotnie. […]
JAKIE SZCZUCZKI KLIENCI PRÓBUJĄ STOSOWAĆ W KONTAKCIE Z HANDLOWCAMI I JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ?
Początek każdego procesu handlowego można rzeczywiście porównać do gry, w której biorą udział dwie strony. Kiedy wybije „gong”, zaczyna się rywalizacja oraz wyścig o największe korzyści. Wygra najlepszy.
Klienci chcą osiągnąć jak największe korzyści przy jak najniższej cenie. Handlowcy odwrotnie. Jest to całkowicie zrozumiałe oraz normalne. Z tego samego powodu klienci starają się stosować różne kombinacje, triki oraz sztuczki.
LBC INVEST 2024 | ALL RIGHTS RESERVED